fredag 14 september 2007

Tillbaka i Slovakien

Ja då va vi tillbaka i Kosice/Slovakien.. Sommaren gick alldeles för fort!
Nu väntas 2 examen och skolan drar igång på måndag. Jag skulle vilja passa på att tacka skolan för den fantastiska mjukstart de bjuder oss på, 7.15-19-00!!! Tacka vet jag utställningar å lydnadsprov, inte alls lika påfrestande ;)
Vet att det var länge sen jag skrev nåt om mina å Albins fantastiska framgångar under sommaren, samt MH-testet, men så fort jag e klar med examens pluggandet (för 2sek) så ska jag uppdatera bloggen så ni kan läsa ännu mer om vilka (framtida) stjärnor vi är :)
Hej hopp gummi... sko??!

3 kommentarer:

Vimla sa...

Det är sååååååååå tomt här hemma utan er!!! Ni får uppdatera bloggen ofta så vi har nåt kul att läsa

Super kram å puss till er båda från oss!

Vimla sa...

ska den här bloggen aldrig uppdateras.....hmmmm!!!
tror bestämt att Vimla måste skaffa en ny kille snart om det inte blir nån ändring på detta.... ;)

Vimla sa...

[H] [R] [H] [R] [H] [R] [H] [R] [H] [R] [H]
Miss you! när ska ni börja skriva nåt här då ?!?!?!? ;)